dimecres, 27 de setembre del 2017

Fernanda Isabelle Maia da Silva. Síndrome Neuro-cranio-vertebral. Malaltia del Filum. Síndrome d’Arnold Chiari I.



Data de la intervenció: Juny del 2017
Data de la filmació: Juliol del 2017


Hola!!

Em dic Isabelle i tinc 43 anys. Em van diagnosticar d’Arnold Chiari a finals d’agost del 2016, però ja feia 14 anys que patia. Vaig decidir investigar per tal d’entendre la meva malaltia i va ser aleshores quan vaig descobrir l’Institut Chiari & Siringomielia & Escoliosis de Barcelona als qui vaig contactar immediatament. Tot va anar molt bé, em van escoltar en tot moment i vaig decidir operar-me de la Secció del filum Terminale per a posar punt i final al meu patiment.

Avui, ja fa un mes que em van operar i estic realment bé. Tenia símptomes com: mal de cap, pèrdua d’equilibri i uns dolors terribles a les mans i a les cames. Vivia un infern, amagant tot el que arribava a patir. Patia una fatiga molt intensa. A dia d’avui, ja no tinc mal de cap i les meves pèrdues d’equilibri han desaparegut gairebé per complet. Encara pateixo de fatiga però és molt lleugera i els meus dolors s’han reduït a la meitat.

L’Institut Chiari & Siringomielia & Escoliosis de Barcelona m’ha salvat. Gràcies Samantha, gràcies Dr. Salca, gràcies a tots!. Els aconsello que deixin de buscar més, que deixin de fer-se mil preguntes. Vinguin a l’ICSEB, són agradables. És simple. Sabent que tenim la sort de poder venir a Barcelona, s’ha de fer.

Gràcies a tots.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada